الیکا الکتریک
سبد خرید

پوش باتن باکالیت اشنایدر

برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB5AA31
پوش باتن اشنایدر پلاستیکی سبز 1NO بدون LED داخلیشستی اشنایدر با کد فنیXB5AA31 فاقد لامپ LED بوده و با مکانیزم برگشت فنری کار می کند. این قطعه مجهز به ترمینال پیچی و یک عدد کنتاکت NO است. پوش باتن XB5 سبز رنگ بوده و جنس بدنه آن پلاستیکی است. این پوش باتن به راحتی در برش های استاندارد با..
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB5AA42
پوش باتن اشنایدر پلاستیکی قرمز1NC بدون LED داخلیشستی اشنایدر قرمز با کد فنی XB5AA42 فاقد لامپ LED بوده و با مکانیزم برگشت فنری کار می کند. این قطعه مجهز به ترمینال پیچی و یک عدد کنتاکت NC است. جنس بدنه پوش باتنXB5 پلاستیکی است. این پوش باتن به راحتی در برش های استاندارد با قطر 22 میلی متر و..
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB5AW35B5
پوش باتن پلاستیکی زرد با LED داخلی 24 ولت AC و DCپوش باتن اشنایدر نارنجی با کد فنیXB5AW35B5  دارای LED داخلی بوده و با ولتاژ کاری 24 ولت AC/DC عرضه می شود. این محصول با مکانیزم برگشت فنری کار می کند و با ترمینال پیچی متصل می شود. برای مواقعی که اپراتور نیاز است بی درنگ تصمیمی اتخاذ کند..
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB7NA21
 پوش باتن چیست؟پوش باتن یا شاسی را می توان یک تجهیز سوئیچ کننده در مدار معرفی کرد. کاربرد پوش باتن در اعمال فرمان قطع یا وصل در مدارهای کنتاکتوری یا کنترل تجهیزات درون مدار است. به طور کلی می توان از پوش باتن در تجهیزات و وسایل الکتریکی منازل، ماشین‌آلات صنعتی، تجهیزات مکانیک..
276,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB7NA31
مشخصات اصلی پوش باتن سبز باکالیت با کنتاکت NO بدون LED اشنایدر پوش باتن سبز باکالیت اشنایدر با کد فنی XB7NA31 دارای یک کنتاکت NO و بازگشت فنری است. قطر این پوش باتن 22 میلی متر و سَری آن گرد و مسطح است. جریان اتصال کوتاه آن 4 آمپر و جریان عم..
276,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB7NA42
پوش باتن اشنایدر باکالیت قرمز با یک کنتاکت NC بدون LEDمحصولات اشنایدر الکتریک در سری XB7 شامل قطعاتی یک پارچه جهت کنترل و سیگنالینگ مانند پوش باتن ها، سلکتور سوئیچ ها و چراغ سیگنال ها هستند. نکته مهم در مورد سری XB7 این است که این قطعات از جنس پلاستیک هستند. هم چنین این قطعات برای استف..
276,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB7NW3361
پوش باتن باکالیتی سبز با LED داخلی 230 ولت AC پوش باتن اشنایدر سبز با کد فنی XB7NW3361 دارای LED داخلی بوده و با ولتاژ کاری 230 ولت AC عرضه می‌شود. این محصول با مکانیزم برگشت فنری کار می‌کند، مجهز به پایه  BA9s  و&nb..
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB7NH25
پوش باتن اشنایدر باکالیت مشکی 1NO + 1NC بدون LED داخلیشستی اشنایدر با کد فنی XB7NH25 فاقد لامپ LED بوده و با مکانیسم پوش پول کار می کند. این قطعه مجهز به ترمینال پیچی و کنتاکت 1NO+1NC است. پوش باتن XB5 مشکی رنگ بوده و جنس بدنه آن باکالیت است. این پوش باتن به راحتی در برش های ..
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB7NH31
پوش باتن اشنایدر باکالیت سبز 1NO بدون LED داخلیشستی اشنایدر با کد فنی XB7NH31 فاقد لامپ LED بوده و با مکانیسم پوش پول کار می کند. این قطعه مجهز به ترمینال پیچی و یک عدد کنتاکت NO است. پوش باتن XB7 سبز رنگ بوده و جنس بدنه آن باکالیت است. این پوش باتن به راحتی در برش های استاندارد با قطر 22 میلی م..
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB7NH35
پوش باتن اشنایدر باکالیت سبز 1NO + 1NC بدون LED داخلیشستی سبز اشنایدر با کد فنی XB7NH35 فاقد لامپ LED بوده و با مکانیسم پوش پول کار می کند. جنس بدنه آن باکالیت است. این قطعه مجهز به ترمینال پیچی و کنتاکت 1NO+1NC است. این پوش باتن به راحتی در برش های استاندارد با قطر 22 میلی متر و از طریق بست پیچ..
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: ZBP0
محافظ پوش باتن شفاف سری XB4 و XB5 (محافظ شستی)محافظ پوش باتن Harmony ZB از سیلیکون شفاف ساخته شده و با پوش باتن سری Harmony XB4 و XB5 سازگار است. بخاطر جنس شفافش، به کاربران اجازه می دهد رنگ ها و علامت گذاری دکمه زیرین رؤیت شده و کاملا متناسب با پوشن باتن است. این محصول در برابر مواد شیمیای..
195,000 تومان
نمايش 1 تا 11 از 11 (1 صفحه)
نقد و بررسی

پوش باتن، شستی یا شاسی تجهیزی است که برای کنترل و فرمان سیستم یا دستگاه استفاده می شود که از فلز یا پلاستیک مقاوم یعنی باکالیت ساخته می شود. قطر پوش باتن باکالیت 22 میلی متر است و معمولا IP65 دارد. شستی باکالیت اشنایدر دو نوع استارت و استپ دارد و در رنگ های مختلف موجود است. 

سوال های پرتکرار

پوش باتن های باکالیتی سری XB7 اشنایدر طراحی یکپارچه (monolithic) دارند. طراحی یکپارچه ی پوش باتن به این معنی است که آن ها قطعات قابل تعویض ندارند و از دیگر پوش باتن های اشنایدر ارزان تر هستند. کنتاکت های پوش باتن XB7 اشنایدر به صورت مکانیکی به آن متصل می شوند.

در پوش باتن باکالیتی بازگشت فنری با برداشتن فشار دست از روی پوش باتن، کنتاکت به موقعیت قبلی بر می گردد. اگر کنتاکت NO باشد، تا زمانی که پوش باتن توسط کاربر فشرده شود، کنتاکت بسته می ماند. همچنین تا زمانی که کنتاکت NC توسط کاربر فشرده شود، کنتاکت وضعیت باز خود را حفظ می کند.

The product is currently Out-of-Stock. Enter your email address below and we will notify you as soon as the product is available.

Email