الیکا الکتریک
سبد خرید

شستی استارت استوپ دوبل اشنایدر الکتریک

برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB4BL73415
شستی استارت استوپ   معمولاً شستی ها را طوری می سازند که یک شستی در حالی که استارت است، می تواند استپ هم باشد (البته برای مدار دیگر) و یا ممکن است دو یا سه شستی استارت یا استپ روی یک محور قرار بگیرند یعنی با فشار روی یک شستی، دو یا سه ... فرمان به کنتاکتورهای مختلف داده می شود. در مداره..
1,530,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB4BW73731B5
شستی استارت – استوپ یا دوبل (START/STOP-DOBLL)در شستی دوبل اشنایدر دکمه استارت و استوپ در یک شستی قرار گرفته است. به عبارت دیگر استارت استوپ دوبل تشکیل شده است از یک شستی استارت و یک شستی استوپ که با همدیگر هم محور شده اند. رنگ شستی استارت سبز و رنگ شستی استوپ قرمز می باشد. ..
1,810,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB4BW73731M5
شستی استارت استوپ دوبل فلزی چراغ دار 1NO+1NC   این شستي ها معمولاً به رنگ سبز و يا مشكي براي فرمان وصل و با كنتاكت باز و براي قطع مدار با رنگ قرمز و با كنتاكت بسته ساخته مي شوند. به شستی های دوبل شستی های مرکب نیز می گویند. همان طور که بیان شد شستی هایی که از آنها هم به عنوان..
1,720,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: XB5AL73415
استارت استوپ دوبل پلاستیکی 1NO+1NC اشنایدر الکتریکپوش باتن دوبل XB5AL73415 از نوع فشاری دو دکمه ای با سرهای مستطیلی بوده که قطر 22 میلی متر دارد. این پوش باتن، سیستم بازگشت فنری دارد و مشخصه مهم دیگر آن، داشتن کنتاکت هایی در پشت قطعه است که یک کنتاکت باز (1NO) و یک کنتاکت بست..
1,090,000 تومان
نمايش 1 تا 4 از 4 (1 صفحه)
نقد و بررسی

شستی یا پوش باتن تجهیزی است که برای فرمان و سیگنال دهی به سایر دستگاه ها به کار گرفته می شود و انواع مختلفی دارد. یکی از شستی های پرکاربرد، پوش باتن استارت استوپ دوبل اشنایدر است. در شستی استارت استوپ دوبل همزمان شستی فرمان وصل و شستی فرمان قطع در یک مجموعه تعبیه شده است و دارای دو کنتاکت کمکی NO و NC است.

سوال های پرتکرار

استارت استوپ دوبل اشنایدر یکی از انواع پوش باتن با عملکرد ساده سوئیچی است که در آن دو كليد روي يك پايه نصب شده و برای کنترل یک سیستم عملیاتی یا دستگاه به کار می رود. رنگ سبز با علامت "I"  برای حالت استارت یا شروع و رنگ قرمز با علامت "O" برای حالت استپ یا توقف مشخص شده است. در این نوع شستی، یک کلید در حالی که استارت است، می تواند برای مدار دیگری استپ باشد. در شستی استارت استپ اشنایدر ممکن است دو یا سه شستی استارت یا استپ روی یک محور قرار گیرند؛ یعنی با فشار روی یک شستی، دو یا سه فرمان به کنتاکتورهای مختلف داده شود. دکمه هاي استارت و استپ عملكرد لحظه اي دارند؛ به اين معني كه با فشردن دکمه، كليد عمل می کند و با برداشتن فشار انگشت از روي آن، كليد به حالت اول بر مي گردد. اين كليدها در مدار فرمان كنتاكتورها براي وصل يا قطع، راه اندازي يا خاموش كردن دستگاه ها استفاده مي شوند. شستي استارت كليد به كنتاكت باز متصل است و عملکرد آن باعث وصل شدن كنتاكتور می شود. شستي استپ كليد به كنتاكت بسته متصل است و عملکرد آن، كنتاكتور را قطع مي كند. استارت استوپ دوبل اشنایدر در انواع فلزی و پلاستیکی و چراغ دار در شرکت الیکا الکتریک موجود است.

در شستی استارت استوپ دوبل چراغ دار، چراغ با گرفتن فرمان روشن می شود. روشن بودن چراغ شستی مشخص می کند که مدار فعال است و خاموش بودن آن، عدم فعالیت مدار را نشان می دهد. در شرکت الیکا الکتریک، شستی استارت استپ دوبل چراغ دار اشنایدر با کد فنی XB4BW73731M5 موجود است. این شستی با ولتاژ 240...230 ولت AC تغذیه می شود و تعداد دفعات قطع و وصل به وسیله آن، یک میلیون بار است. تجهیزات جانبی پیشنهادی برای این قطعه، کنتاکت کمکی 1NO با کد فنی ZBE101 و کنتاکت کمکی 1NC باکد فنی ZBE102 است.

The product is currently Out-of-Stock. Enter your email address below and we will notify you as soon as the product is available.

Email