الیکا الکتریک
سبد خرید

رله ارت فالت و ترانس اشنایدر الکتریک

برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 50437
 ترانس جریان کوربالانس (CBCT) اشنایدر مدل 50437به منظور تشخیص خطای نشتی جریان از یک ترانس جریان یا CT مدل حلقوی که به نام کوربالانس شناخته می‌شود، به همراه رله نشتی جریان یا رله ارت فالت به صورت مکمل یکدیگر استفاده می‌شود. لازم به ذکر است ترانس کوربالانس یا  CBCT مخفف عب..
2,820,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 50438
مشخصات ترانس جریان CT اشنایدر (PA50)وظیفه ترانس جریان CT اشنایدر آشکارسازی جریان نشتی زمین است. ترانس های جریان CT اشنایدر به همراه رله ارت فالت اشنایدر برای آشکارسازی، موقعیت یابی و اندازه گیری جریان خطای زمین در سیستم IT استفاده می شوند. ترانس جریان CT اشنایدر با ..
3,760,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 50439
مشخصات ترانس جریان حلقوی (Toroid) اشنایدرترانس های جریان CT اشنایدر برای آشکارسازی جریان نشتی زمین استفاده می شوند. آن ها به همراه تجهیزات Vigilohm یا  همان رله ارت فالت اشنایدر، برای آشکارسازی، موقعیت یابی و اندازه گیری جریان های خطای زمین در سیستم IT&nbs..
4,180,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 50440
ترانس جریان CT با قطر 120 میلی متر اشنایدر الکتریکترانس جریان CT اشنایدر جریان نشتی زمین را نشان می‌دهد. ترانس های جریان CT اشنایدر به همراه رله ارت فالت اشنایدر برای آشکارسازی، موقعیت یابی و اندازه گیری جریان خطای زمین در سیستم IT  استفاده می‌شوند. ت..
6,140,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 50441
ترانس جریان CT   ترانس جریان CT برای کنترل و مونیتورینگ تجهیزات مختلف به کار می رود و همراه با رله نشتی جریان، هماهنگ شده و عملیات نمونه گیری جریان را از کابل های گذرنده از داخل ترانس انجام می دهد.ویژگی های CT کوربالانس اشنایدر مدل 50441CT یا ترانس های جریان اشنایدر در انواع و ..
9,480,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 50442
سی تی کوربالانس اشنایدر 630 آمپرترانس جریان و به عبارتی CT، ترانسی است که با مدار سری می شود و جریان ورودی در آن الزامی و اجباری است. این نوع ترانس ها در تابلوهای فشار ضعیف، به عنوان کاهنده جریان قرار می گیرند و در دو دسته اندازه گیری و حفاظتی طبقه بندی می شوند. CT های حفاظتی معمولاً جریان های ز..
18,600,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 56172
رله نشتی جريان RH99M اشنایدررله ارت فالت به منظور آشکارسازی و فرمان قطع مدار در صورت بروز خطای اتصال زمین یا جریان نشتی به کار می رود. رله نشتی جریان به وسیله ترانس حلقوی کوربالانس، جریان نشتی بیش از حد مجاز را تشخیص داده و در این حالت خروجی رله ارت فالت فعال می شود. رله شنت یا رل..
16,700,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 56173
معرفی رله ارت فالت RH99M تغذیه 220 تا 240 VACرله ارت فالت RH99M، یک رله‌ی حفاظت جریان نشتی و قابل نصب روی DIN ریل است. در برابر تماس مستقیم و غیرمستقیم و خطرات آتش‌سوزی موتورها و وسایل محافظت می‌کند. این رله با کوربالانس کمکی، جریان نشتی را اندازه‌گیری می‌کند و..
12,300,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 56273
 مشخصات اصلی رله نشتی جریان RH99P اشنایدررله نشتی جریان اشنایدر با کد فنی 56273 به منظور حفاظت سیستم الکتریکی در برابر جریان نشتی و یا به منظور مانیتور کردن جریان نشتی استفاده می شود. این رله ارت فالت با نام اختصاری RH99P شناخته می شود که قابلیت نصب روی تا..
ناموجود
نمايش 1 تا 9 از 9 (1 صفحه)
نقد و بررسی

رله ارت فالت اشنایدر الکتریک یا رله حفاظتی جریان نشتی به منظور آشکارسازی و فرمان قطع مدار در صورت بروز خطای اتصال زمین یا جریان نشتی به کار می رود. این رله به وسیله ترانس حلقوی کوربالانس جریان باقی مانده بیش از حد مجاز را تشخیص داده و در این حالت خروجی رله فعال می شود. رله شنت یا رله آندر ولتاژ، کنتاکتور یا کلید اتوماتیک در مسیر رله قرار می گیرند تا در صورت بروز خطا، مدار تغذیه را قطع کند.

  در واقع ترانس رله نشتی جريان اشنایدر الکتریک برای نمونه گیری جریان عبوری از کابل های اصلی استفاده می شود و از اتصال به زمین قطعات جهت جلوگیری از بروز تلفات انسانی و آتش سوزی حفاظت می کند.

   رله ارت فالت اشنایدر الکتریک همراه ترانس جریان یا CT کوربالانس به صورت مکمل یکدیگر به کار می روند و جریان نشتی را تشخیص می دهند. با تشخیص نشتی جریان، رله ارت فالت عمل می کند و به کنتاکتور یا کلید اتوماتیک فرمان قطع می دهد.

اشنایدر الکتریک با بیش از 50 سال تجربه در طراحی و تولید تجهیزات و قطعات مرتبط با  صنعت برق، برندی شناخته شده در سطح جهانی و هم چنین در میان کاربران صنعت برق در ایران و بازار داخلی ایران است. از این رو کسب رضایت کاربران آن از مهم ترین دلایل برای اطمینان خاطر در انتخاب محصولات این شرکت است.

سوال های پرتکرار

تشخیص خطای نشتی جریان توسط یک ترانس جریان یا CT مدل حلقوی (کوربالانس) به همراه رله ارت فالت انجام می شود. اصول تشخیص خطا توسط سی تی کوربالانس بر اساس جمع برداری جریان های اندازه گیری شده است. بنابراین کل هادی های حامل جریان باید از درون یک سی تی کوربالانس عبور داده شوند تا میزان جریان باقیمانده خط، قابل تشخیص باشد. در مدارهای تک فاز، سیم فاز و نول و در مدارهای سه فاز، تمامی فازها و نول از داخل CT عبور داده می شود. مدل های مختلف ترانس جریان CT اشنایدر با قطر 30 تا 300 میلی متر و رنج جریان 65 تا 630 آمپر به بازار عرضه شده است. این ترانس های جریان باید عمدتاً بر اساس حداکثر جریان خط تحت نظارت، قطر کابل عبوری از درون سی تی کوربالانس و روش نصب، انتخاب شوند. سی تی کوربالانس TA30، PA50 و IA80 را می توان روی DIN ریل یا صفحه نصب کرد. مدل های TA30 و PA50 را می توان به رله ارت فالت متصل کرد. باید توجه داشت که فقط سی تی کوربالانس اشنایدر قابلیت اتصال به رله ارت فالت اشنایدر را دارد. معمولاً از یک سی تی کوربالانس با قطر بسیار بزرگتر از قطر کابل (1.4 برابر قطر کابل) استفاده می شود.

رله ارت فالت محدودیت های کمتری نسبت به کلید محافظ جان اشنایدر دارد. میزان حساسیت یا آستانه تریپ رله ارت فالت اشنایدر، قابل تنظیم است. رله ارت فالت اشنایدر به همراه سی تی کوربالانس، جریان نشتی را تشخیص می دهد در حالی که می توان شدت جریان و زمان قطع آن را تنظیم نمود. رنج حساسیت ثابت رله ارت فالت اشنایدر از 30 میلی آمپر تا 1 آمپر و رنج حساسیت قابل تنظیم حداکثر تا 30 آمپر است. رله ارت فالت اشنایدر را می توان حداکثر با بارهای 3200 آمپر استفاده کرد. پس در کاربردهایی که قدرت مدار افزایش پیدا می کند و میزان حساسیت مدنظر برای جریان نشتی با کلید محافظ جان قابل کنترل نباشد از رله ارت فالت استفاده می شود.

The product is currently Out-of-Stock. Enter your email address below and we will notify you as soon as the product is available.

Email