الیکا الکتریک
سبد خرید
چراغ سیگنال پلاستیکی سبز اشنایدر الکتریک با LED داخلی 24 ولت AC و DC

چراغ سیگنال اشنایدر پلاستیکی سبز با LED داخلی 24 ولت AC و DC

  • جنس بدنه:پلاستیکی 
  • رنگ: سبز
  • نوع:  با LED داخلی 24 ولت AC و DC
  • قطر: 22mm
  • درجه حفاظت: IP66 
ضمانت اصالت کالا
تحویل سریع
پشتیبانی فنی
گارانتی 12 ماهه

چراغ سیگنال پلاستیکی سبز با LED داخلی 24 ولت AC و DC

چراغ سیگنال یا لامپ هشدار دهنده معمولاً به ‌صورت ال ای دی دار و بدون ال ای دی ساخته می شود. این چراغ‌ها برای تابلو‌های برق مناسب هستند و روی بدنه تابلو نصب می شوند. لامپ سیگنال در رنگ‌های سبز، قرمز، زرد، آبی و یا سفید تولید شده و بسته به هر رنگ، یک اتفاق را گزارش می کند. چراغ سیگنال سبز معمولاً برای نمایش وضعیت عادی (Safe)و نرمال سیستم، آماده به کارت یا استارت از این رنگ استفاده می‌شود.

چراغ سیگنال اشنایدر پلاستیکی سبز Harmony XB5 با ولتاژ کاری 24 ولت AC/DC عرضه می شود. این چراغ سیگنال حاوی یک لامپ LED بوده و با ترمینال پیچی متصل می شود. چراغ سیگنال اشنایدر XB5 بادوام بوده و نیاز به تعمیرات ندارد و معمولاً برای نشان دادن فرآیند و عملیات دستگاه طراحی شده است. این لامپ سیگنال اشنایدر به راحتی در برش های استاندارد با قطر 22 میلی متر و از طریق بست پیچی نصب می شود. نور چراغ سیگنال حتی از فاصله ی دور هم قابل تشخیص است و وضعیت دستگاه را در یک نگاه مشخص می کند. لامپ سیگنال اشنایدر برای کار در محیط سخت طراحی شده و با IP66/IP67/ IP69تا حد زیادی در برابر ضربه و لرزش، نقوذ گرد و غبار و آب مقاوم است. هم چنین دارای قاب پلاستیکی بوده که مقاومت خوبی در برابر عوامل شیمیایی از خود نشان می دهد و برای پروژه هایی که نیاز به یک عایق الکتریکی دوبل دارد، مناسب است.

 

فنی
کد فنیXB5AVB3
نوع استفادهچراغ سیگنال با LED
نام اختصاریXB5
نوع ولتاژ24V AC/DC
ابعاد
قطر22 میلی متر
خصوصیات ظاهری
جنس بدنهپلاستیکی
رنگسبز
محیطی
درجه حفاظت بر حسب IPIP66
این محصول را دارید؟!

می توانید اظهار نظر خود را به عنوان یک نظر اضافه کنید!

نوشتن نظر
توجه: HTML ترجمه نمی شود!
بد خوب
تایید امنیتی


The product is currently Out-of-Stock. Enter your email address below and we will notify you as soon as the product is available.

Email