الیکا الکتریک
سبد خرید

رگولاتور خازنی اشنایدر الکتریک

برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: VPL06N
رگولاتور هوشمند 6 پله اشنایدربا توجه به متغیر بودن میزان انرژی راکتیو تولید شده توسط بارهای سلفی در زمان های مختلف که حاصل وارد و خارج شدن دستگاه‌های مختلف به مدار است میزان بار راکتیو خازنی اضافه شده نیز در حالت‌های مختلف متغییر است خازن‌ها نمی توانند به صورت یک جا و به طور کامل ..
15,800,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: VPL12N
رگولاتور هوشمند 12 پله اشنایدر الکتریک - VPL12 رگولاتور ولتاژ مدل VPL12N اشنایدر الکتریک، یک رله ساده و هوشمند است که انرژی راکتیو را اندازه گیری، کنترل و نشان می‌دهد. رگولاتور هوشمند اشنایدر الکتریک معمولاً برای کنترل بانک‌های خازنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ..
16,600,000 تومان
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 52448
رگولاتور هوشمندرگولاتور هوشمند 6 پله اشنایدر با کد فنی 52448 و با نام اختصاری NR6 به منظور تصحیح ضریب قدرت به کار می رود. این رگولاتور مقادیر مختلفی را اندازه گیری می نماید که عبارتند از:·         دمای محیط داخل تابلو·&nbs..
ناموجود
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 52449
رگولاتور هوشمند 12 پله اشنایدر رگولاتورهای هوشمند اشنایدر در دو مدل 6 پله و 12 پله در الیکا الکتریک برای متقاضیان در صنعت عرضه می شود. رگولاتور هوشمند 12 پله اشنایدر با نام اختصاری NR12 به منظور تصحیح ضریب قدرت مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مواردی که این محصول قادر به..
ناموجود
برند: اشنایدر الکتریک کد فنی: 52450
رگولاتور هوشمند 12 پله اشنایدر الکتریک - NRC12رگولاتور ولتاژ اشنایدر الکتریک با کد فنی 52450، یک رله ساده و هوشمند است که انرژی راکتیو را اندازه گیری، کنترل و نشان می‌دهد. رگولاتور هوشمند اشنایدر الکتریک معمولاً برای کنترل بانک‌های خازنی استفاده می‌شود. این رگول..
ناموجود
نمايش 1 تا 5 از 5 (1 صفحه)
نقد و بررسی

قطع و وصل تجهیزات مختلف در یک مدار باعث می شود که انرژی راکتیو تولید شده توسط بارهای سلفی و وارد شدن این بار به مدار در زمان های مختلف متغیر باشد.

همان طور که می دانید به منظور جبران این توان راکتیو در بارهای سلفی از خازن استفاده می شود. اما وارد شدن خازن ها به صورت یک جا و و یک دفعه خود باعث ایجاد خاصیت خازنی در شبکه می شود. در نتیجه خازن ها باید بر اساس نیاز شبکه وارد مدار و یا از آن خارج شوند.

 برای این امر نیاز به یک رگولاتور هوشمند است تا توان راکتیو را اندازه گیری و وارد و خارج شدن خازن ها را کنترل کند. 

 رگولاتور هوشمند اشنایدر الکتریک برای مدیریت بانک های خازنی در دو مدل 6 و 12 پله طراحی و ساخته شده است. از مزایای رگولاتور هوشمند کنترل و اندازگیری ولتاژ، توان، جریان بار، جریان راکتیو، اعوجاج هارمونیک ولتاژ، کسینوس فی، گام های اتصال خازن ها، تعداد دفعات قطع و وصل خازن ها، ثبت تاریخ هشدارها و سنجش دمای محیط داخل تابلو برق است.

سوال های پرتکرار

تأمین توان راکتیو بارهای سلفی در اصلاح ضریب توان توسط بانک های خازنی انجام می شود. رگولاتور خازنی با اندازه گیری توان راکتیو موردنیاز، به کنتاکتور خازنی فرمان ورود یا خروج تعدادی از خازن ها را ارسال می کند. برای اعمال فرمان قطع و وصل خازن ها به کنتاکتورهای خازنی نیاز است. رگولاتور خازنی با اندازه گیری ولتاژ و جریان مصرف کننده، مقدار ضریب توان آن را محاسبه می کند و با توجه به ضریب توان مطلوب، مقدار توان راکتیو موردنیاز را محاسبه کرده و پله های خازنی را به مدار وارد یا از آن خارج می کند. رگولاتور هوشمند اشنایدر ویژگی های خاص و متفاوتی مثل راه اندازی آسان، تشخیص دقیق اندازه پله، سیستم هوشمند پخش بار بین پله ها و مانیتورینگ پله های بانک خازنی دارد که آن را از سایر محصولات موجود در بازار متمایز می کند. رگولاتور خازنی اشنایدر قابلیت اندازه گیری جریان و ولتاژ روی فازها، ضریب توان، توان ظاهری و اکتیو و راکتیو بار، تعداد سوئیچینگ پله های متصل، دمای داخل کابین و سایر موارد ذکر شده در کاتالوگ را دارد. مقادیر اندازه گیری شده توسط یک صفحه نمایش LCD بزرگ روی بدنه رگولاتور خازنی، نمایش داده می شود.

یکی از وظایف مهم رگولاتورهای خازنی، حفاظت از بانک خازنی در برابر اختلالات به وجود آمده است. برای حفاظت هر خازن باید یک فیوز جداگانه (کنتاکتور خازنی) در نظر گرفته شود و تنها از یک مدار فرمان برای بانک خازنی می توان بهره برد. همچنین الگوریتم کنترلی جدیدی برای کاهش تعداد عملیات سوئیچینگ و دستیابی سریع به ضریب توان موردنظر در رگولاتور خازنی اشنایدر طراحی شده است. در صورت افزایش یا کاهش ولتاژ و جریان از مقدار تعیین شده، اضافه بار، خطای پله ها، افزایش زمان راه اندازی و تعداد سوئیچینگ از حد مجاز، هشدارهایی توسط رگولاتور اشنایدر روی نمایشگر ظاهر می شود.

The product is currently Out-of-Stock. Enter your email address below and we will notify you as soon as the product is available.

Email